viernes, 12 de febrero de 2016

Tarjeta alegre para San Valentin // Cheerful card for Valentine's Day

Hola!!

Continuando con los sets de regalo... y un poco más tarde de lo normal, les quiero compartir una tarjeta más colorida que las anteriores. Utilicé colores inusuales para mi pero me gustó mucho el resultado. Los papeles son de Basic Grey y el sello digital es "Summer Kaylee" de Some Odd Girl

Hello there!!
Continuing with my gift sets ... and a little later than usual, I want to share a more colorful card than the previous ones. I used unusual colors but I liked the result. The papers are from Basic Grey and digital stamp is "Summer Kaylee" from Some Odd Girl.


Utilicé un folder de emboss para la base lila y darle un poco de textura, además de unas costuras para enmarcar la imagen y algunas perlitas. 
I used an emboss folder on the lilac base to give it some texture, plus some seams to frame the image and some pearls.



Y al igual tiene su bolsita que combina a la perfección. Me gustó mucho este set por los colores lilas y amarillos, creo que quedaron muy bien.
And it has a bag that matches perfectly. I really liked this set because of lilac and yellow, I think they were a very good choice.



Espero que les haya gustado y mañana les comparto la última tarjeta :) 
I hope you liked it and tomorrow I'll share my last card :)
Nos vemos pronto en una nueva creación
See you soon in a new creation
Image and video hosting by TinyPic